Plkst 7.00 – 8.00: Bērnu sagaidīšana, rotaļas, spēles, rīta vingrošana, rīta aplis. Audzinātāja sniedz informāciju vecākiem, strādā ar bērnu individuāli patstāvīgās un radošās darbības veicināšanā
Plkst 8.00 – 9.00: Gatavošanās brokastīm, brokastis, gatavošanās rotaļnodarbībām. Audzinātāja nostiprina bērniem pašapkalpošanās prasmes, personīgās higiēnas iemaņas, galda kultūru.
~ plkst 8.30 ēdam brokastis
Plkst 9.00 – 11.30: Rotaļnodarbības. Audzinātāja plāno daudzveidīgas bērnu attīstību veicinošas darbības un rotaļas atbilstoši izglītības programmas uzdevumiem.
~ plkst 11.00 ēdam otrās brokastis
Plkst 11.30 – 12.10: Gatavošanās pastaigai, fiziskās aktivitātes un pastaigas svaigā gaisā. Audzinātāja organizē procesu svaigā gaisā, iekļaujot vērojumus, rotaļas, eksperimentus un kustību attīstību dabā.
~ plkst 11.35 – 12.00 atrodamies ārpus PII, dažreiz - ārpus PII teritorijas.
Plkst 12.10 – 12.50: Gatavošanās pusdienām, pusdienas. Audzinātāja nostiprina bērniem pašapkalpošanās un patstāvīgās darbības iemaņas, galda kultūru.
~ 12.35 ēdam pusdienas
Plkst 12.50 – 15.00: Gatavošanās atpūtai, atpūta. Audzinātāja lasa miega pasaciņu.
Plkst 15.00 – 16.00: Pakāpeniska celšanās, gatavošanās launagam, launags. Audzinātāja nostiprina bērniem pašapkalpošanās un patstāvīgas darbības iemaņas, ģērbšanās prasmes, galda kultūra.
~ plkst 15.40 ēdam launagu
Plkst 16.00 – 17.00: Rotaļas, spēles, individuālais darbs, interešu pulciņu apmeklējums. Audzinātāja rosina uz bērna individuālajām vajadzībām un pieredzi balstītas aktivitātes grupas vidē.
Plkst 17.00 – 18.00: Gatavošanās āra pastaigām, pastaiga (marts - oktobris), bērnu pakāpeniska došanās mājās. Audzinātāja organizē aktivitātes un pastaigas svaigā gaisā, sarunājas ar bērnu vecākiem, sniedzot ieteikumus izglītošanas un audzināšanas jautājumos.