Dienas plānojums 2o16./2o17. mācību gadā


Ko un kad mēs darām katru dienu?

Plkst 7.00 – 8.00: Bērnu sagaidīšana, rotaļas, spēles, rīta vingrošana, rīta aplis. Audzinātāja sniedz informāciju vecākiem, strādā ar bērnu individuāli patstāvīgās un radošās darbības veicināšanā

Plkst 8.00 – 9.00: Gatavošanās brokastīm, brokastis, gatavošanās rotaļnodarbībām. Audzinātāja nostiprina bērniem pašapkalpošanās prasmes, personīgās higiēnas iemaņas, galda kultūru.

~ plkst 8.25 ēdam brokastis

Plkst 9.00 – 10.45: Rotaļnodarbības. Audzinātāja plāno daudzveidīgas bērnu attīstību veicinošas darbības un rotaļas atbilstoši izglītības programmas uzdevumiem.

~ plkst 10.30 ēdam otrās brokastis

Plkst 10.45 – 11.40: Gatavošanās pastaigai, fiziskās aktivitātes un pastaigas svaigā gaisā. Audzinātāja organizē procesu svaigā gaisā, iekļaujot vērojumus, rotaļas, eksperimentus un kustību attīstību dabā.

~ plkst 11.00 – 11.50 atrodamies ārpus PII, dažreiz - ārpus PII teritorijas.

Plkst 11.40 – 12.30: Gatavošanās pusdienām, pusdienas. Audzinātāja nostiprina bērniem pašapkalpošanās un patstāvīgās darbības iemaņas, galda kultūru.

~ 12.20 ēdam pusdienas

Plkst 12.30 – 15.00: Gatavošanās atpūtai, atpūta. Audzinātāja lasa miega pasaciņu.

Plkst 15.00 – 16.00: Pakāpeniska celšanās, gatavošanās launagam, launags. Audzinātāja nostiprina bērniem pašapkalpošanās un patstāvīgas darbības iemaņas, ģērbšanās prasmes, galda kultūra.

~ plkst 15.40 ēdam launagu

Plkst 16.00 – 17.00: Rotaļas, spēles, individuālais darbs, interešu pulciņu apmeklējums. Audzinātāja rosina uz bērna individuālajām vajadzībām un pieredzi balstītas aktivitātes grupas vidē.

Plkst 17.00 – 18.00: Gatavošanās āra pastaigām, pastaiga (marts - oktobris), bērnu pakāpeniska došanās mājās. Audzinātāja organizē aktivitātes un pastaigas svaigā gaisā, sarunājas ar bērnu vecākiem, sniedzot ieteikumus izglītošanas un audzināšanas jautājumos.

Komentāri (0)  |   Skatīts: 275x

Atpakaļ